massa allt..

Har hunnit med en del sen jag skrev sist, träffat Desirée och Fredrik, umgåtts lite med Åsa =) Det var massa skoj på Cheers :D Får göra det igen Åsa-bejb :)

Krånglat lite med Försäkringskassan, men nu äntligen är mina pengar påväg till rätt konto :) Dom hade skrivit fel clearings-nummer, så det blev fördröjt med ett par dagar =)

Var och hälsade på Angelica igår på sjukan, var roliga timmar :D Var nog lite jobbig värre än en skitunge :) Men jag tror dom överlevde med mig iaf :) Ikväll blir det DH med Angellica också :) Älskling ska ju jobba, så jag smiter ner till henne då =)

Nu snart ska han få köra ner mig till Desirée så vi kan spela skip-bo, och dricka lite kaffe :) Trevligt!

Älskling ska ju som sagt jobba, inge kul alls, men snart är det helg igen :D
Älskar dig baby <3

Jeff Dunham, btw, is the shit. Kolla youtube, så nedrans kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0