Not the way i pictured it.

Gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig :(
Skulle varit hos Åsa och dAAl, men det blev inte alls så, älskling var för trött för det :(

Hoppas det blir en annan dag istället..

Slutade med att jag inte kollade på DH alls, utan bestämde mig för att kolla på reprisen istället.
Blev en kopp té, (som vanligt :P) och datorn. Satt vaken till en halv 3 inatt, och kunde inte sova.

Vaknade till när Älskling åkte till jobbet imorse, och sen ytterligare en gång vid 8, var upp och rökte och gick och la mig igen, tror inte min feber har försvunnit riktigt än :( Men snart så!

Idag fyller min Morfar år =) Så jag har precis ringt och grattat honom :D Har inte pratat med Morfar på jätte-länge, så det var kul faktiskt, pratade om allt och ingenting, typ körkort och bilar, snö och förkylning :)
Han är för go min morfar :D Grattis igen =) (inte för att han läser min blogg men. :P

Nu är nog snart tvättmaskinen klar, så det blir att hänga den innan jag fortsätter med tv-kollandet =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0