Arena.

Var en lyckad kväll igår, med lite missförstånd, sånt som händer :)
Hoppas du hade en bra kväll Natha, och vi får göra om det fler ggr :)
Men nu får du fylla 19 så vi kan skippa Arena. Haha.

Therese, du är bäst :) Och du, nästa gång, du och jag, äga arena :D

Ikväll blir det ännu mer party hos Camilla och Fredrik :) Ska bli kul, men svårtdrucket kanske, är liiiite bakis. Haha.

Tänkte försöka dammsuga, men då var ju såklart påsarna slut :( Så det blev  en kopp te och lite dator istället :)
Ska upp till Portila och äta mat sen så jag borde försöka göra mig iordning så jag ser ut som folk :P
Om det ens är möjligt! Haha xD

Borde försöka fixa till tipparna på naglarna också, men orka. Det tar ju sån tid, och det har jag inte jättegott om idag.
Får se vad jag hinner :)

Nu blir det uppdrickning av téet (?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0