Why is it so damn hard?

Idag var vi ut i skogen, letade ''guld'', eller ja kantareller heter det väl egentligen.
Det blev en del, och blöt blev man också. Jag äter inte svamp egentligen heller, men det är kul att plocka dem! Hihi.

Igår var vi på avskeds/överrasknings -fest för Emmelie, hon åker till Viva la Spania i 2 år.
Men hon lovade att komma hem på loven. Gonna miss you Bejb!
Var riktigt kul igår, fast man visste varför vi hade partyt. Men du blir ju inte borta för alltid heller. :)

Jag känner mig så blääh ibland, har så svårt för en del saker. Tror alltid fel saker, och säger nästan alltid fel saker.
Måste finnas en ände på allt någon gång, jag måste våga. varför gör jag inte det? Jag har ingen anledning till att inte göra det. Men det finns ju saker tidigare i mitt liv som sabbat tilliten till människor. Nedrans tråkigt, för det drabbar dem som inte det ska drabba. Fan!

Men som sagt, det måste finnas en ände.
Jag lär mig nog :)
Du kommer lära mig det! Det vet jag!


Älskling, du och jag för alltid! <3
Älskar dig så otroligt mycket



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0