Ack och ve.

Kom hem närmare kvart över 3 inatt :/ Skulle egentligen varit med 23-bussen hem, men den missade jag ju såklart, så jag fick sitta i stan själv och vänta på 2-bussen istället :( Jag var riktigt glad över att få komma hem, jag lovar.

Träffade min Nathalie igår, och det var så kul och se henne igen =)
Satt hemma hos Roger en stund, och lyssnade på musik, och tog en öl. =)
Sen bar det iväg till fagottgatan, för party, men jag åkte därifrån rätt tidigt ihop om att jag kanske skulle hinna med bussen. Kunde ju lika gärna stannat kvar en stund till.

Träffade flickorna från Ransäter vid McDonalds =) Så man fick säga hej, och ge en kram :) Ser dom ju inte så ofta alls. :( Sen bar det av in på McDonalds så jag fick mat i mig, sen vänta i 3 nedrans timmar på att bussen skulle gå.. Det var liiite drygt..

Väl på bussen så satt jag och stre med Samuel (gammal klasskompis), och hans farsa. =) Haha, fick skratta en hel del åt dom.. :) Var kul och se honom med faktiskt, ser ju nästan ingen från jättesten längre :O Alla kanske har flytt. ;P

Idag blir det påskmat med Therese och Blomman. =) Så dom kommer nog ner hit vid 4-halv 5 =) Gud vad gott det ska bli :D Och vad kul och träffa T igen :) Var ju inte så längesen nu, var ju faktiskt i Onsdags :) Och som vanligt har man en massa kul med henne =) Synd att hon rymmer titt som tätt bara ;P Ska köpa en krama mig själv-tröja och lite kätting, så kanske hon stannar här ett tag :D Haha.

Glad jädra påsk på er. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0