Godnatt =)

Nu blir det snart sängen, ska nog bara se lite på osaliga andar först ... buuu. Haha.

Igår var en riktigt trevlig dag/kväll, mat med Therese och Blomman =) Det var så himla gott :D Sen blev det till Herrhagen med Therese, och det var jättekul, roligt folk hon känner, den där Therese =) Kom hem vid 00.00, och då hade Therese fortfarande en bit att åka, stackars. Hoppas hon lyckades hålla sig vaken hela vägen =)

Idag har jag inte gjort många knop, suttit inne hela dagen :O Helt otroligt, men det har varit skönt för mina ben, usch vad det har gjort ont i dom :( Fast nu känns det bättre igen =)

Har suttit och spelat en stund, ovanligt va? :P Men som sagt, blir lite tv sen sängen. =) Så godnatt på er därute =)


Jag vill att älsklingen ska komma hem ju! <3

Saknar honom väldigt mycket <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0