Here i am again :D

Sitter och kollar på nått dåligt på tv:n, det har tydligen regnat ute :O Blir så ledsen, nu när det äntligen var jättefint väder :/ Men får hoppas att det kommer snart igen =)

Hoppas på att raringen ska kliva upp snart, har ju inte sett honom sen igå eftermiddag, eftersom han åkte tidigare till jobbet =) Om man inte räknar snabbsvängen jag öppnade ögonen och sa hej imorse, så har jag inte sett honom sen igår. :P <3 Vore kul och umgås lite ;P

Hade en trevlig dag/kväll med Miss T. =) Men jag hade ju inte väntat mig annat heller för den delen :D Kan inte bli annat än bra oavsett vad vi hittar på =) Hoppas det blir snart igen =)

Ska försöka få i mig en kaffekopp nu =) Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0