Ja herregud

Ibland kan man tro att jag försvunnit, men så helt plötsligt dyker jag upp igen. Hehe.

Har faktiskt inte hänt så himlans mycket, eller jag tror inte det. Haha. Ska försöka berätta för er vad jga pysslat med eftersom jag inte bloggat. Får se om det blir något intressant. =)

Fredagen spenderades med att kolla på soffor, och vi hittade en på möbelhjärtat (tror jag det hette) i Säffle, skit fin var den. Den får vi hämta imorgon. =) Jag längtar faktiskt lite tills dom nya kommer så vi får slänga dom gamla. =) fast dom gamla är ju rätt goa och sitta i ju ;P

Lördagen var det ju guildfest, och det var hur trevligt som helst, vi nördade riktigt ordentligt, med både WoW, Wii, pingis och alkohol. Ja det var helt enkelt en jätterolig kväll, och jag hoppas på fler såna. =)

Söndagen var det inte många knop, segade riktigt hela dagen tror jag. :P

Måndagen var okej, mådde lite illa så det blev ingen skola :(

Idag däremot var jag där och hade matte, fick reda på att jag klarade provet med 23 av 30 =) inte illa pinkat faktiskt =) Men nu har jag inga fler lektioner förens måndag vecka 17 :) Ska blir så skönt med lite lov faktiskt :)

Har suttit här och gjort svenska-uppgiften och engelska inlämningen, så nu är det iväg skickat =)

Älskling springer runt och fixar lite med allt möjligt. Han har ju möblerat här idag, och det blir riktigt bra, bara att ställa in dom nya sofforna imorgon, så blir det ännu bättre :D

Nej om man ska göra lite kaffe, och äta lite wienerbröd? =) Hej!


 



Kommentarer
lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-02 @ 10:39:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Cissi

så söt header! :)

2010-11-02 @ 10:50:53
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0