Nattvandring =)

Följde med Nina på nattvandring igår, och det var verkligen trevligt =)Jag var lite nervös över att dom man mötte skulle hata oss, men det var verkligen tvärtemot =) Eftersom jag nu bestämt mig för att jobba med ungdomar, så är det ju jättebra att jag kan gå med och nattvandra =)
Dock var det väldigt lugnt igår, dom flesta var väl i stan =)
Nästa gång blir på valborg och då är det nog mer drag =)


På vägen hem mötte vi en väldigt full ***** och han visste nog inte vart han ville han :P Haha. Men det ordnade sig nog tillslut iaf =)

Ikväll blir det antaglien staden och träffa Natha en stund, får se vad man mer hittar på =) Blir nog inte länge. Men det blir nog så man kan säga hej iaf =) Och komma från Grums ett tag =)

Kaffe kanske? Yes, det får det bli. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0