Idag är det en måndag-måndag..

Idag var det äckligt jobbigt och kliva ur sängen. fy för måndagar. Idag var den värsta måndagen någonsin tror jag.

Tur att man hade Linda idag iaf. :) Då har man inte tråkigt på jobbet iaf. =)

Funderar på om jag ska ta och gå och lägga mig, är rätt så trött. Vore inga fel alls att få sova lite.
Älsklingen åkte till Kil han och hälsade på Kent med familj =) Och jag sover nog när han kommer hem ;P

Tiden går så fort ibland, 1 år och 7 månader har gått väldigt fort. <3 Och jag gillert! Nej, älskert! <3
Älskar dig darling <3

Duscha kan jag inte göra ikväll heller, vårat varmvatten har ju försvunnit, bara så där.. Vi har varmt och kallt-vred, men det kommer bara IS-kallt ur båda.. Skit också, inte min dag idag.
Jädra Måndag!

Godnatt!

Göra som alla andra tänkt och lösenords-skydda bloggen kanske?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0