Sista helgen..

Japp, nu är det sista helgen jag jobbar, gör sista dagen imorgon =)

Sitter här med en energi-dryck och är helt slut efter dagen som varit.
Först var jag ju och jobbade, sen handlade lite snabbt på IKEA, hem med bussen, göra mig iordning, åka till Kil för att gå på dop, som var ett jättefint dop. =) Tindra (som hon som skulle döpas heter) var verkligen jättesöt, och hon är en bestämd liten fröken :)
Sen hem igen, och nu sitter jag här. Phu, känns som om det har gått i ett idag, och sen att man ätit smörgåstårta och vanlig tårta på det. Herregud! Då blir man ju ännu slöare. :P

Nu blir det att ta en cigg, tvätta bort mascaran, slappa i soffan en stund och sen krypa ner i sängen. Upp och jobba den där sista dagen, och sen tillbringa ett par timmar med Linda och Åsa på stan imorgon, eller ja, vi håller oss nog på Bergvik =) Trevligt kommer det bli iaf. =) Var så längesen vi hittade på något nu. =)
Sen blir det hem och göra mat, och förhoppningsvis så ska jag hem till syster-yster och trollungarna :) Saknar dom lite jag ;P

Saknar Raringen gör jag också, han jobbar och jobbar han.. ;P Men snart är han ledig igen :D Så skönt! <3

Nej nu hörs vi imorgon =)
Natti!

Älskling<3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0