Ännu en lektion avklarad. :D

Idag gick det väldigt bra på körlektionen :) Läraren var riktigt nöjd med mig :)
Han hade inte mycket på att klaga över, förutom att jag inte kollade så ofta som man ska i speglarna innan jag ska blinka och svänga. Men det ärsom han sa, jag är där för att lära mig det där. :D

Nu sitter jag i skola och väntar på att klockan ska bli 16.30 så jag får börja med nationella proven i engelska B. :) sen bär det av hemåt igen, Är antagligen inte hemma förens vid 21-tiden ikväll, usch vilken seg dag.

Just det ja, det satt en tant brevid mig på bussen mot stan förut. Och efter en stund så frågade hon mig om hon fick fråga en sak. Jag funderade på vad denna tanten kunde vilja så det var ju klart jag sa att hon fick fråga. :) och frågan löd, ”hur långt gången är du?” :O Blev lite chockad över frågan men svarade att jag inte var gravid alls.. Hon såg nästan lite nedstämd ut och så sa hon, ”nehej, förlåt. Men jag tycker det lyser så om dig. Då är det nog kärlek som lyser så.” 
Hihi, vilken söt människa. :) Blev alldeles glad ju :)
Såna människor ska det finnas fler av tycker jag :)

Nej. Nog för det här inlägget.



Kommentarer
Bianca

hehe ville kolla tillbaka lite i din blogg första dagarna under graviditetn o de här va ju lustigt, du va ju gravid när tanten frågade. :)

2011-02-11 @ 22:25:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0