En ny månad..

Snart är hela 2009 slut och ett nytt år kommer ta vid. Undrar om det kommer bli lika bra eller bättre?
Många funderingar snurrar runt om väldigt mycket. Men inte om något dåligt, verkligen inte.

Jag trivs med mitt liv och jag kan inte få bättre än det jag har. Jag har bland de bästa vännerna man kan ha. Den mest underbara pojkvännen man kan önska sig. Jag har hälsan i behåll och förövrigt så är det mesta för bra för att kunna vara sant. Visst så är det säkert saker som man saknar, men det är sånt man får ta när det kommer. :)
Jag älskar mitt liv och jag vill verkligen inte byta ut någonting.
Jag älskar mina vänner och skulle inte klara mig utan dom.
Men mest av allt så älskar jag min Raring, utan dig så klarar jag mig nog inte. Förevigt du! <3

Igår var vi och hälsade på Linda, Peter och Lill-fisen :D Och gud vilken fin bebis. Han är så himla go :) Jag vågade tillochmed hålla honom för en kort stund. :) Christian vågade nog inte riktigt han, men han hade ett sånt bra argument. Men mitt svar var mer passande. Hahaha. Tack för en trevlig stund igår Linda. :) Var jättekul att få hälsa på, det har gått alldeles för lång tid sen sist. Hoppas vi ses snart igen :)

Christian; You break it, you buy it.
Fröken C; You break it, Linda will kill you.

Haha.

Nu ska jag bara slappa, vänta på att raringen kommer hem så vi kan kolla på film :)
Ska bli himlans mysigt. :)

Hej på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0