.. … .. ….

Ojoj, veckorna går så fort. Snart slut på detta året, snart slut på skolan för denna termin. Snart slut på idol för detta året. Tiden går otroligt fort, ibland lite för fort.

Vet inte vad jag ska skriva om.

I onsdags var vi iaf till söta familjen Alkemyr/Dalgren. Härligt att få lite tid med dom igen :) Och denna gången även med lilla söta prinsessan Linnéa :) Hon är ju bara för underbar, till och med Christian lekte hon med denna gången. Men hon ville inte bli passad av Christian så jag och Åsa fick gå ut och röka. Men om vi sa att Linnéa skulle passa Christian så gick det jättebra :)
Vi gjorde även taco-paj, och det var supergott :) Hoppas på fler mysiga dagar/kvällar i Segmon :)
Fast det där med att skrämma mig när jag kommer är inte positivt. :P Dumma Åsa. Haha. =D

Tog ju lite bilder den dagen, även Åsa tog lite bilder. Så bara jag får ström i kameran, så kommer jag lägga upp en och annan bild. :) Och ja Åsa, jag ska skicka till dig med såklart. :D

Nej nu blir det lite mer idol :)
Hoppas att Calle vinner :)

Ibland blir man lite lyckligare än vanligt. :)
2 år med raringen nästa månad. <3
Tiden går väldigt fort. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0