Hemma igen :)

(För 1,5 timme sen) Nu har jag äntligen klivit innanför dörren hemma, har inte varit hemma på hela 12 timmar och det känns som en evighet. Men jag har ju fått lite gjort under den tiden också :)

Hade en jättetrevlig stund med Helena på stan idag, och inhandlade en kofta :) Superfin var den. :) 
Blev även lite mat på BK. Inga fel att spendera lite tid med pinglan idag :)

Sen bar det av mot Grums efter en stund och hem till syster yster för att dricka ett par koppar kaffe, och prata en massa strunt. Sånt är vi bra på, syster och jag :) Blev även umgås lite med barnen, men jag tror inte någon av dom var på riktigt moster-humör idag. Men det finns fler dagar :)

(Nyss) Nu har jag suttit i telefon med Milla i 1 timme och en kvart. :) Händer inte ofta att vi pratar eller ses längre, lite synd det där. :/ Men det var trevligt, även om allt inte var om roliga saker.

Så nu är jag alldeles trött, så det får bli sängen för mig nu.
Tvättstugan och annat skoj imorgon :D

Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0