Ibland blir jag sååååå frustrerad...

Man blir ju sååå irriterad när man först är inloggad och sen när man uppdaterat sidan så kommer det upp att kontot är inte tillgängligt..
Facebook måste ha något emot mig. Sitter jag där för mycket tro? Nej, det kan inte vara möjligt.

Idag blev det en städar-dag. Skönt att få det gjort än en gång :)
Får ju passa på när Raringen är på jobbet och hjälper till lite. :)
Så man kanske får lite tid med varandra innan hans arbets-vecka drar igång igen :)

Men änsålänge har jag fastnat vid datorn. (ovanligt?)
Kanske borde ta ett ryck igen?

Tack för helgen gumms :) Det var såå kul att få komma och hälsa på dig :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0