I'm back! :)

Men bara för att skriva att jag finns fortfarande, även om det inte märks så väl.
Jag kommer ta ett litet brejk och så återkommer jag efter nyår. Startar liksom på nytt med bloggandet, tar nya tag. :)

Vill även berätta att jag kom in på utbildningen jag söktke och börjar med den 18:e januari. Hoppas bara att csn får tummen ur och skickar ut beslut om mina pengar för nästa termin :) Dom skulle underlätta en hel del :)

Vill även säga tack till Åsa för att hon är den hon är, och för att hon finns där när man behöver henne. :)
Utan dig vore mitt liv ganska tråkigt!
Tack så otroligt mycket för igår, det var sååå kul :D

Jag är glad över att ha en del av de bästa runt omkring mig. Utan er vore det inte alls bra! Ni vet vilka ni är :)

Nu blir det snart lite tv-spel med Patrik och Angelika, måste klara sista banan på deras nya mario-spel ju :)

Hej på er. Och om ni har tur så hörs vi kanske innan året är slut. Haha.

Livet är underbart bra just nu, och inget kan förstöra detta!
Älskar dig så otroligt Raringen min! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0