Mwahaha ;D

Har precis kommit hem efter en tur till underbara folket i Segmon :D

Så mycket som vi skrattat idag var det längesen vi gjorde. :)
Fick även smaka på nybakade bullar när jag kom dit, men eftersom jag (smart som jag är) glömde min kamera hos Åsa så får jag visa kort på det när jag hämtat hem den :)
Synd att smulan inte var hemma, hade varit kul och få träffa henne med, men det får bli nästa gång :) Detta var ju inte sista gången, och vi får hoppas på att vi blir grannar. :) Då blir det lite oftare :D Skulle vara så kul om det blev som vi hoppas. :)

När jag väl skulle hem, så gick vi ut och rökte innan. dAAl var säker på att bussen skulle gå 22.55, så jag gick inte mot hållplatsen förens ungefär 22.50, och jag genade över gräsmattan, när jag kommit halvvägs över så ser jag väldigt starka lampor som kommer åkandes, och ser genom husen att det var bussen.. Blev till att springa över sista biten av gräsmattan, ut på trottoaren så han skulle se mig. det gjorde han, så han stannade innan min hållplats så jag fick kliva på. Väl på bussen så säger chaufören; ”Hej. Har du försovit dig?” Haha. Jag skrattade lite för mig själv. Och han skrattade nog ännu mer åt sitt lilla skämt. Jag visste inte vad jag skulle svara, andfådd som jag var, så det blev bara ett litet ”Nej, jag trodde du skulle gå om några minuter” svar från mig. Haha.
Och springa i klackar är ingen lek, så nu kommer jag väl ha ont i foten ett par dagar. Haha.

Men det var det verkligen värt. Att få tillbringa tid med Alkemyr/Dalgren är värt allt, man har aldrig tråkigt med dom. Man pratar, om allt och skrattar, åt allt. :) Helt enkelt guld värda är ni :)

Nu får det bli lite tv eller något innan sängen :)

Hej hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0