Så otroligt trött..

Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova till imorgon eftermiddag tror jag, det vore absolut inga fel att sova tills jag vaknar iaf.
Har haft en jättetrevlig dag på stan med bror och Therese, älsklingen var med en stund han också innan han skulle jobba. :) Men nu är jag bra trött, och har en aning ont i ryggen. Usch för att trängas med en massa andra människor som är ute i jul-rushen.

Förkyld har jag gått och blivit också, och det är tack vare syrrans barn. Trollen har smittat ner mig med lite snuva och hosta. Hoppas jag klarar mig ifrån resten :)

Imorgon hoppas jag på ett besök från Åsa och Linnéa, hoppas att det hinns med :) Vore inte fel alls. :) Men det märks imorgon det :)

Nej hör ni, nu får det bli det sista på filmen på kanal 9, och sen sova.
Och hoppas på att det kommer hem en kram-sjuk raring till möran :) en kram vore inte fel alls ;) <3

Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0