Tack!

Tack så mycket för dom fina kommentarerna :) Dom gjorde mig väldigt glad. :)

Provet idag gick åt pipan, men det är bara att ta tag i det till veckan igen.
Denna helgen ska jag bara ägna åt massa skoj, och ikväll blir det en lugn hemmakväll. Med IDOL och en tekopp eller två :) Det enda som skulle kunna fullända min kväll/helg hade varit om raringen varit ledig, men men, det är han ju nästa helg istället. <3
Imorgon bär det av till Segmon, ska bli sååååå kul, för nu var det ett tag sen igen. :) Hoppas Åsa orkar med mig hela kvällen imorgon :D Hihi.

Nej nu blir det lite mer NCIS – Los Angeles innan IDOL börjar. :)

Hörs da!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0