En bra helg =)

Helgen har varit jättebra :) Igår var så mysig, och jätterolig. =)

När ÄLskling kom hem så åt vi fläskfilé i ugn med ris :) Det var så gott, efterrätten blev äppelpaj (nej jag gjorde den inte själv, jag fuskade ;P) och det var riktigt gott det med. Sen kollade vi färdigt på Harry Potter-filmen, och så bar det av till Patrik och Angelica där ockdå Desirée var. Spelade lite Wii fitness, och herregud vad man fick skratta, så jättekul ut. =) Sen bytte vi till snowboard-spelet och det var inte ett dugg lätt med brädan, det är ju inte samma som att stå på en bräda i verkligeheten. Hehe.
Fick skratta en massa åt det med. =)

Kom hem vid halv 3 inatt, så det blev att gå och lägga sig nästan direkt, vi var lite trötta. :) Haha, är fortfarande trött. ;P

Men nu blir det frukost, hej på sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0