En bra kväll :)

Ja kvällen (från det jag kom hem) blev rätt okej, för att vara alldeles själv. :) Färgade ju håret, och blev riktigt nöjd med resultatet :) Den färgen blir det i fortsättningen också :) Ska se om jag inte kan få in en bild på bilddagboken sen.

Blev en disneyfilm också , "Spirit - Hästen från vildmarken".
Och jag skrattade och grät, och grät lite till. Och skrattade igen.
Det är så underbart med disney.

Så kvällen blev inte så dum ändå, fast jag varit själv.
Fast den blir bättre sen när älskling kommer hem, fast det finns en chans/risk att jag sover då. Haha.

Men jag kanske återkommer innan jag lägger mig.
Eller så skriver jag imorgon.
Uppbådning av självbehärskning pågår....måste.....stänga av...datorn... xD

Wish me luck. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0