En dag som alla andra

Jag har nyss tagit en varm dusch, blev nästan skållad. =) Det är så härligt med varmt vatten, sådär jättevarmt. Ska gå ner till Angelica nu när killarna är i garaget :) Ska dricka lite kaffe, för det har jag ju inte gjort idag, när jag har varit hos mamma och jennie =) Tack för treon J, den hjälpte lite =)

Vaknade med febervärk i morse, kunde knappt röra mig för att det gjorde så ont. :( Är lite bättre nu, men det känns fortfarande. Det blir med andra ord en riktigt lugn kväll. :)

Synd att jag inte kunde träffa gummsan idag ju :( Hon som var i vålberg och allt. :( Men det är inte länge kvar till löning nu :D Och då ses vi :D Wohoo :)

Men nu får jag ge mig, måste gå, hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0