Fuck . .

Snyggt namn på rubriken. Haha. Men det finns en anledning till att det står "Fuck . ." Jag tror jag börjar bli sjuk. :( Har huvudvärk och imorse var jag illamående, ont i kroppen. Damn vad jag ska klaga för lite "förkylning", för det är vad jag intalar mig att det är iallafall.. Haha.

Missade Analysfrågan på historian idag. Hoppas det finns möjlighet att ta igen den. Annars blir det inge bra. :(

Klarade iaf matteprovet, och fick en eloge för det var en fråga som bara JAG hade svarat på, och till råga på allt fått rätt för :) Kände mig riktigt bra! Nästan bäst, men bara nästan. :)

Blir så glad över att läsa en mycket speciell persons blogg. :)
Man blir inget annat än glad av hennes sällskap, och man har då aldrig tråkigt heller för den delen :) Tycker om henne otroligt mycket :)
Finns alldeles för dåligt med människor som henne, enda slutsatsen jag kan komma fram till är att ni är ett utdöende folkslag, så dig kommer jag hålla hårt i! :)

Käka en macka kanske? Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0