Jag är rätt så knas

Eller nej, jag ljög, jag är jätteknas. Varför vet jag inte, bara känner mig rätt så knas.

Har nyss kommit hem från moder jord :) Var trevligt som alltid :) Min mamma är den bästa mamman :) Spelar ingen roll vad ni andra säger, MIN mamma är den bästa ;)

Sitter med fär i håret, är trött på alla kommentarer från många att det ser för jävligt ut. Jag vet! Men nu är det slut på det. Det kommer bli skitbra:)

Funderade en sväng på att blondera, men det blir nog ramaskri från C, (och alla andra också kanske?) så det lät jag bli, och förresten trivs jag inte speciellt bra i blond. Jag är brunett :) Men jag har mina blonda stunder ;P

Imorgon bär det äntligen av till Ransäter ochälskade Helena igen :)
Det ska bli så underbart att få träffa henne igen :) Saknar ju :)

They say,

you'll never know what you have until it's gone, but i know...

And I will never let you go! <



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0