Ransäter än en gång, och massa kul som vanligt.

Lördagen är snart till ända, iaf efter tolv. (för då är det söndag enligt datorn) Men här uppe på berget tar den inte slut förens vi sover, och det kan dröja (eller så dröjer det inte alls, eftersom vi alla 3 är rätt slitna efter gårdagen)

Gårdagen blev verkligen bra :) Skrattade rätt kraftigt, för vi fick celebert besök av Catta, a.k.a cattastrof, och Roger. :) Och Catta påpekade för min kära raring att han har potential, men jag får nog påpeka för henne att hon måste ha fel på öronen, för hon är nog den enda i värmlands län som tycker att Christian har potential vad gäller sjungandet. Haha. Nej, jag säger inte att han är hemsk. :P Men det låter mer som lite ylande. Haha.
Fast att Catta tyckte detta var ju överväldigande för Älsklingen så jag kommer nog få höra det när han går och ylar på hemma plan.. Kan riktigt höra honom "Jag har potential, det har Catta sagt". Haha.
Älskar min raring jag <3

Morgonkvisten var inte så jättebra, (nej, den var inte hemsk) jag yttrade mina tankar (på ett mindre bra sätt), men som alltid så klarar vi det mesta :) Det är jag glad över, för oftast är det bara smågrejer, och att jag tänker alldeles för mycket (jag vet att jag tänker för mycket, på för mycket). Men jag kan inte göra något åt det. (Jo, tänka mindre) Och det ska bli ändring, jag skadar mer än jag gör nytta med mina funderingar. Jag måste inte alltid veta allt, men jag skulle bra gärna vilja.

Jag är så glad att det är Christian och ingen annan jag har. Vet inte vad jag skulle göra utan dig och ditt tålamod. Du är den mest underbara och omtänksamma personen jag träffat. Vill aldrig förlora dig! <3

Idag var det tänkt att vi skulle badat bastu, men vi klev upp rätt så sent. Eller ja, Helena klev upp vid halv 1, älskling också (en sväng, men gick och la sig igen) och jag klev inte upp förens 3-tiden, när Helena kom och frågade om inte vi skulle äta lite frukost. Haha. Dagen försvann rätt så fort. Konstigt. Hehe.
Bastu blev det ju inget med iaf, men vi var till Biff och compani, blev rätt mycket skrattande åt dissa däringa.. Haha. Oj oj, vilka roliga människor man kan stöta på.

Måste berätta en sak till, men det är mest till Therese, ifall jag glömmer det tills jag kommer hem. :)
Jag såg en räv idag!!! Och jag tänkte på henne med en gång, det kanske är din kompis räv? :)

Nej nu blir det att vara avrunda, blev rätt mycket skrivet tror jag. Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0