Sunday, but where's the sun?

Godmorgon och välkommen till mitt tragiska söndags-inlägg.
Idag är en sån där konstig dag, det känns som om allt är tråkigt, bara för att det är söndag.
Jag hatar söndagar.
Fast denna söndagen hatar jag inte lika mycket, för imorgon börjar lovet. :) Haha, jag är en pessimist. (Jag även pessimister skrattar, HAHA, fast mer hånfullt)

Jag hoppas veckan blir bra iaf, och hoppas är ju inte fel :)
Christian jobbar natten, såklart :( Men det är ju inte så farligt, jag är väl antagligen vaken när han kommer hem iaf, eftersom jag kommer lyckas vända på dygnet igen :P Hehe.

Men nu blir det en smörgås,  så gör tappert försök att blogga gladare sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0