Godnatt. ?

Borde sovit för längesen, men har som vanligt fastnat ett par timmar framför datorn. eller snarare hela dagen nästan. Var iväg med Desirée och Fredrik och åt mat på 97:an förut, sen hem igen. Har varit äckligt lat idag, men ryggen är inte okej. Nu är den väl inte bättre efter allt sittande framför datorn. Men det blir nog bättre imorgon när jag fått sovit ett tag.

Satt och skrattade åt mig själv och min dåliga humor, och kassa fantasi. Hogwarts-skola eller? Jag kan inte ha varit medveten om vad jag skrev, men lite kul var det när jag läste det när jag kom hem. Haha. Men det där att jag kan vara en häxa ibland, det stämmer nog kanske lite. Eller, det beror på. Hehe.

Imorgon ska vi försöka städa undan lite. Ska bli skönt att få lite hjälp, hoppas vi gör detta nu, så vi slipper det under veckan. Iaf så det mesta blir borta. Men det märks imorgon hur hurtiga vi är. Men nu blir det iaf sängen :) Sov så gott..

Over and out / Fröken C



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0