Iskörning och semlor!

Har inte varit hemma så fasligt länge, eller jo kanske, 1,5 timme. :)
Har varit i Borgvik och åkt bil på isen, jag var dock inte så rädd som jag trodde att jag skulle vara, men jag nöjde mig med att bara åka med. Får prova att köra nästa gång istället.  Var rejält skraj över att isen skulle spricka, men D lugnade mig lite iaf. Älskling fanns ju där också och förklarade för mig att en halv meter tjock is inte bara spricker. ;P Blev lite lugnare då.

Har duschat så det är färdigt, det var inte helt fel. :) Såå nu är det bara semlan som återstår, så är min dag fulländad. :)

Idag på skolan skulle jag gå till biblioteket som finns och låna en bok till svenskan och då kom jag ju på att eftersom jag läst färdigt den 3:e Harry Potter boken redan (:O) så kunde jag ju kika efter om dom kanske hade den 4:e så jag fick låna, och det hade dom! :D Så nu kan jag knarka lite mer HP, rentav 750 sidor :D Får ha den en hel månad, men så lång tid tror jag nog inte att jag behöver. :)

Ska slita Älskling från datorn nu, så vi kan äta dom där semlorna.

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0