Måndag

Tankarna virvlar upp till storm i huvudet på mig.
Dom är alldeles för många, och dom trängs så jag får huvudvärk (nästan).

Blir nog bra ändå tror jag.
Det som sker det sker. :) Bra motto det där.

Har nyss plockat undan lite, gick inge vidare med att plugga. Får kanske bli efter maten. Sitter och väntar på att Raring ska börja åka hemåt så jag får börja med maten, är rätt så hungrig faktiskt.

Imorgon blir det lunch i staden med Linda och Malin :D Fan vad moget det låter, lunch! Efter det skola :D Yääyh. Ser fram emot första delen av dagen iallafall. :)

Nej nu kanske jag ska hinna med en cigg innan C hör av sig :)

Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0