Ont i sittbenen och tapetdamm i näsan. xD

Denna vecka har jag verkligen svikit er som läser (:O) min blogg, är förresten väldig chockad och glad över att det faktiskt är rätt många som läser den överhuvudtaget. Jag har inte fått mycket tid över för att sitta vid datorn. Har varit täljning av tapet och skolan som stått som prio ett och två.

Men det har varit roliga dagar, har skrattat en hel del, och det är inte så konstigt när man umgåtts med ett stycke Therese (vad brutalt det lät, ''ett stycke'') Haha. Men idag har vi äntligen målat i lägenheten, och det blir nog ett bra resultat, rummet ser redan bättre ut. Inte illa för att vara oss må jag säga! Allt från täljning av tapeter till förstörande av plastgafflar har stått på listan. Oj så tokigt det kan bli.

Idag blev det däremot ingen träning, men får försöka kompensera det med söndag. Får se hur det blir med det.

Imorgon är det skola som gäller först och främst, ska möta T strax vid 8.oo för att ta samma buss. Slutar 12.oo imorgon, så då kommer jag hem tidigare. Ska bli så skönt. Sen är det helg igen. Gud vad fort denna vecka har gått. Fast den är ju iofs inte slut än. Hehe.

Har nyss smällt i mig lite risgrynsgröt och snart blir det sängen :)
Ska bara logga in på WoW en snabbsväng. Ska baaaraaa :)

Har varit konstigt att inte sett Christian så mycket. Men imorgon har han med helg :) Gud så skönt!! <3 Återigen klarar vi allt tillsammans <3

Godnatt på er och hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0