Snö och galna hundar ;P

Har varit vaken en stund, sen typ kvart i elva. H och C sover fotrarande. Men det kan ju bero på att de var vakna längre än mig inatt. Jag somnade när jag och H kollade på en Clintan-film (Clint Eastwood). Haha. Man blev rätt så sliten efter allt smågodis vi hade smällt i oss. Och god mat före det. Har varit en riktigt rolig helg. Saknar min Helena så otroligt mycket när man inte umgås så mycket längre.

  

Det har varit mycket skratt till långt in på morgon, men som sagt det händer ju inte så ofta längre. Så då får man hålla på lite extra när det väl gör det. Haha. Jag har inte ens haft tillfälle att blogga som jag lovat heller.

Illa, verkligen illa.

Sitter här med två galna hundar, eller ja en iallafall. Balto och Bonso, H's hundar. Hur mysiga som helst, men Balto vet hur man ska reta folk lite extra ;P Ska nog kanske ge dom lite mat, och hoppas på att H inte redan har gjort det. Sen blir det att fortsätta smyga runt på internet och lite mer kaffe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0