Ja men gud ja. .. .

Nu sitter jag själv igen, och ja, jag tycker synd om mig själv :P Jag vet, jag är patetisk. Haha. Men jag tycker det är så tråkigt när Christian jobbar ju.

Blev hemma idag med, denna nedrans onda värken är inget att leka med.. Men imorgon och på söndag är det banne mig inget som kan hålla mig hemma, vi är ju ganska dåligt med folk som jobbar helg, så då tvingar jag mig iväg ändå. oavsett..

Men nu ska jag gå ner till Angelica och ta en kaffe och lite skip-bo =)
Sen får vi se om jag kollar på någon film (den otroliga vandringen) innan jag somnar :) den är ju så himla bra :)

Hörs da!

Jag saknar dig, fast jag ser dig lite varje dag ;) <3
Älskar dig Raring <3

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0