Lördag, och jag känner mig gammal ;P

Det känns lite ångestfyllt att veta att man måste gå och lägga sig jättetidigt en lördagkväll, för att man ska upp och jobba. Vardagarna går bra, men va fan, på helgen? Det är inte mänskligt ju. Men men, nu är det inte många helger kvar som jag ska jobba. Slutar ju den 30/8 och då nalkas det skola igen :) Då blir det inga helger, om man då inte ska plugga en massa då. :) men jag får iaf vara hemma och hitta på något annat än att sova. =)

Ibland blir man så glad över att man har vänner som ställer upp och bara finns där om man behöver prata eller snacka lite (en massa) skit. ;) Man får sällan tag i riktiga vänner, men jag har lyckats få de bästa av dom bästa. :) Tänker inte nämna någon, för dom som är mina RIKTIGA vänner vet det med sig. Så då krävs det inte av mig att jag ska skriva ut en massa namn! =)
Det som gör mig riktigt irriterad däremot är dom som kallar sig vänner och sen vänder kappan efter vinden, ni kan dra åt skogen om ni vill, mig kvittar det.

Nej nu ska jag inte vara bitter, sängen väntar, jag riktigt hör hur den ropar på mig.
Så det är nog bäst att lyssna till dessa rop och gå och lägga sig, en ny dag väntar imorgon med jobb, sen ledighet efter det :) Gud vad härligt. :)

Vart tog det fina vädret vägen?

Godnatt!

Saknar dig när jag vaknar mitt själv i natten <3

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0