Lördag

Äntligen lördag, underbart. Förutom det trista vädret. men men, får hoppas det kommer finare väder till veckan.

Ikväll blir det Segmon, känns som om det var evigheter sen man var där. Ska bli så kul =)
Men först blir det att få i sig lite mat, kött, sås och kroketter. Mums :D

 

Nathalie, Jag finns alltid för dig, i ur och skur, vilken tid på dygnet som helst!
Jag kommer aldrig vika från din sida! Älskar dig gumman, glöm aldrig det! <3

 

Älskling, 1,5 år tillsammans igår, och det är den bästa tiden som varit någonsin!
Kommer aldrig  sluta älska dig, du har den där alldeles speciella platsen i mitt hjärta!
Tillsammans klarar vi allt! <3 Älskar dig otroligt mycket, ;)

 

Nej, mat blir det nu snart!
Hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0