My my my ..

Vet ärligt talat inte vart jag ska börja berätta ifrån.

Men i fredags var vi i staden och storhandlade =) Det var så skönt att vi fick det gjort, och ännu mer kul var det att vi köpte ett flak med power-king och betalade faktiskt bara 5,50 +pant för hela flaket. Haha. Inge dåligt klipp det där inte =)
Efter stan så bar det iväg till portila med Patrik och Angelica, killarna skulle greja bil och Jag och Angeica färgade och slingade mitt hår =) Blev jättenöjd, tack för hjälpen =)

Lördagen spenderades med lite karlstad och sen till segmon för att träffa La familia Alkemyr/Dalgren, blev tacos och film =) Var väldans trevligt, som vanligt faktiskt =)
När vi kom hem därifrån så var jag så rastlös. Usch ja,  tänkte tillochmed gå ut och gå när klockan var typ 1 på natten. :O Ja, JAG tänkte gå ut och gå. Kan lova att jag verkligen var rastlös. :P

Igår var det mestadels grejande här hemma som gällde, städa, rensa förråd (Det gjorde C) och börja med klädkammaren, blev dock inte klara, så vi får ta resten idag. Äntligen har smärtan i ryggen börjat avta, så jag får ta det lite lugnt med grejandet, så jag tar mig iväg till jobbet imorgon, blir en panodil eller två till sen.

Film och mys ska vi försöka hinna med ikväll också, hoppas verkligen vi hinner bli klara med grejandet idag.. Så man slipper ha det stökigt när vi båda jobbar helgen..

Ibland känns det bara så underbart! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0