Onsdag!

Är så trött, så trött, men det är inte ovanligt att jag är det..

Idag kom älskade vännen hit :) Var så längesen, och det var så kul att hon kom hit till denna byhåla =)
Gick lite tidigare från jobbet idag, för att åka med samma buss som henne till Grums, vi gick hem hit och väntade på att Christian skulle vakna till liv. Sen efter ett litet tag bar det av till ICA för att handla lite grejer till maten:) Raringen hade ju lovat att han skulle laga mat åt oss, så han gjorde taco-paj =) Det var så mysigt. =)
Men Helena gick för en stund sen, men hoppas att vi ses imorgon igen =) Kanske kan ta en promenad till lassehall, och försöka få med C kanske ;)

Det är så skönt att C är hemma nu, alldeles underbart att få sova bredvid honom igen <3
Vi kan ta mig fan klara allt. =) Du är så underbar! Massa gulligt har det varit idag ;-)
Är så lycklig! <3 Älskar<3

Nej nu ska jag se om jag kan hålla mig vaken en liten stund till, kan ju inte lägga mig föööör tidit, men alldeles snart blir det nog. :) Jobba imorgon igen. Phu!

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0