Youtube är en räddning =)

Filed under: Mina tankar om allt — FrökenC @ 00:55

Där finns allt möjligt :) alldeles underbart, hittat en massa låtar jag vill ha :) Och som jag också hämtat hem ;) Haha.

Har roat mig med youtube den senaste timmen, innan det var det lite WoW, och nu funderar jag på om jag ska sätta på en film. :) Lyckades ju få tag i "Den otroliga vandringen 2", i like! Så det får nog bli lite film innan sängen =)

Ska det blir så skönt att få ligga kvar i sängen brevid älsklingen <3 Han kommer ju hem vid 5 tiden, men då finns det en risk att jag somnat på soffan, ;) haha.

Imorgon kommer mamma, jenny och emelie hit och hälsar på också :) Det ska bli skoj :)
Något som kanske inte var så kul och få reda på, var att det är en massa skitsnack om hur mamma behandlar Gina. :/
Att hon är vanskött, och borde bli omplacerad. :S Men det konstiga är att dom hade skickat djurskyddsförening hem till mamma för att någon hade ringt dit och sagt att Gina var undernärd och att revbenen stack ut. Dom kom och tittade på henne och sa att det inte var några som helst fel på henne. Hon var pigg och glad, och jättefin i kroppen! Nu tyckte tydligen denna som skickade hem dom till mamma att h*n skulle försöka en gång till, så denna någon skrev en insändare till NWT och klagade på att Gina borde byta hem och att hon aldrig kommer ut. Inget stämmer, och denna människan är inte renhårig nog att prata med mamma själv. Ska det vara så svårt att ta reda på fakta innan man yttrar sig? Blir så otroligt ledsen, och hoppas verkligen att människan inser vad h*n sårar dem det gäller. Det är inte kul och få höra att man inte sköter om den hund som kommit att bli en del av familjen, och den bästa vän man kan få. Usch vad människan gör mig ledsen. Vi har vi en liten aning om vem denna någon är. Och FY!

Jag förstår inte varför en del människor ska försöka förstöra för andra, vad tjänar det till?
Jag vet inte jag, man får tydligen aldrig bli lämnade ifred, utan man ska bli anklagad för en massa som inte är sant.

Nej, nu blir det film. Hörs imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0