design och åter design (läs krångel :P)

Sitter och grubblar och krånglar med bloggen, vet inte när jag blir nöjd. (om jag någonsin blir det).
Känns som om det börjar gå åt rätt håll iaf 
Vad tycker ni?Idag har det jobbats, och sen hem, sov en stund (några timmar faktiskt) eftersom jag sov typ 3,5 timme inatt.
Lagat lite mat, handlat, kollat på film, "27 dresses" för 27:e gången. Men den är ju så himlans bra.
Spelat lite WoW har jag hunnit med också, det var väldigt längesen jag gjorde det :P så det fick bli en stund med det också.

 

Men nu ska jag nog krångla lite till med bloggen, sen ska jag nog sova.

Hörs imorgon.

Älskling, du vet inte vad du betyder för mig!
Älskar dig så otroligt mycket!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0