Första dagen =)

Idag var första dagen på jobbet :) Var riktigt kul och komma tillbaka denna sommaren också :) Får ju jobba med Linda tills hon går på semester och när hon kommer tillbaka :) Blir nog en riktigt bra sommar :) Hon längtar nog efterr sin semester eftersom jag är lite taskig och kallar henne tjockis hela tiden. Hehe. Snäll jag. =)

Är lite trött, så det blir nog bara tv:n en stund till och sen krypa ner i sängen :) Jag sov 1,5 timme innan vi åkte till stan förut. Hann ju med och sova eftersom jag slutade kvart över 10 och inte 12.45 som jag trodde, men ska försöka prata med chefen imorgon och försöka få behålla mitt schema som jag fått :) Vore inga fel om det går bra :)

Igår var vi och sa grattis till Marita på mors dag, det var riktigt trevligt :)
Speciellt eftersom jag fick träffa Miss T en stund. :) Man ser inte henne ofta nu för tiden ju. ;P Får bli en ändring. :)

Skulle ju hem till min egen mamma också, men när jag kom dit så var hon inte hemma, var bara Gina hemma. Så jag fick ställa blommorna på bordet och åka hemöver igen. Fick dock ett sms av min mamma senare att hon varit på fotboll(!), på  mors dag och allt ;P Haha. Älskar min mamma :D

Nej nu hörs vi imorgon istället, 2½ män är ju på tv:n :)

Hej hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0