Här kommer det…

Nu har jag nog tid med en snabbuppdatering innan det blir sängen.. =)

Torsdagen spenderades med att jobba, leta present till älsklingen och sen hem och göra tårta =) (som blev ganska god faktiskt :P)

Fredagen fyllde älsklingen år så det blev lite folk här hemma och kaffe och tårta. =) Inte fel alls :) Sen bar det av ner till segmon och hälsa på hos Åsa :) Sen hem och bara mysa med pizza och film, blev att vi tittade på rallybrudar, och det var en ganska rolig film =)

Igår blev det skruvstad och ligga i solen med Therese =) Christian skulle upp dit och bära lite brädor, så då passade vi på att sola.. Men jag får fan ingen färg hur jag än gör. :P Haha. Är lika blek som vanligt. :P
Blev att vi åkte med in till mariebergsskogen och spelade volleyboll också, det var väldans roligt, får hoppas att det blir fler gånger =)

Sen åkte vi hem, och åkte runt och kikade i Grums och även mot skruvstad och lite skogsvägar. =) Var väldigt mysigt att bara åka ut och åka lite :) Hem igen, och åt jordgubbar och grädde när klockan var halv 12. Haha. Det är så gott så det spelar ju ingen roll när på dagen/natten man äter det. Haha.

Idag har det varit en lugn dag, åkte ner på Grums med T, T och M och hämtade pizzza sen hem och slappa framför tv:n och datorn =) Sen åkte Älskling iväg till portila och grejade, så nu sitter jag här oc funderar på om det är dax att gå och lägga sig. Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon och på tisdag, sen är jag ledig ons-sön :D Gud vad gôtt! Torsdag drar vi iväg också, Höljes, here we come :) Gud vad roligt det ska bli, äntligen får jag följa med. Förra året hade jag oturen att jobba och inte få ledigt, men nu jädrar :D

Nu ska jag hoppas på att älsklingen hinner hem innan jag går och lägger mig, så man kan få en mysig kram ;)  <3

Nej vi får höras mer en annan gång, godnatt alla därute!

Älskar dig så himlans mycket, raring <3

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0