Midsommar =)

Idag är det fredag, och midsommar. Jag valde att spendera min midsommar i Grums. Det går ju så dåligt med bussar till och från Säffle, och jag vill sova hemma. Så det får bli såhär. Det blir nog riktigt bra ändå, även om jag sitter hemma. Får se vad jag hittar på. Blir nog alldeles bra hur det än blir. Lite tråkigt är det ju för jag ville ju verligen träffa Miss T men det kommer fler gånger, och att Christian jobbar ju denna helgen är ju heller inge kul, typiskt!

Idag ska jag vara duktig och göra färskpotatis och lite sånt =) Är ju trots allt midsommar, och vi kan ju iaf äta midsommar-mat innan han åker till jobbet. :)

Trevlig midsommar på er!

Älskar dig <3

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0