Onsdag

Har varit hemma i två dagar nu från jobbet. :/ Huvudvärk och sovit dåligt.. :(
Men imorgon blir det jobb iaf. :) Samma sak på fredag, men sen är jag ledig lör-sön =) Ska bli skönt. =)

Idag har jag inte gjort mycket alls, bara slappat på balkongen och framför datorn. (Jag har väl såklart städat lite idag med, haha.) Älsklingen har ju varit i Kil från typ 11 imorse, så honom har jag inte sett mycket, och hinner säkert inte se honom innan jag somnar, men det märks.. <3

Imorgon blir det till att leta present till Älsklingen innan jag åker hem, vet fortfarande inte vad han ska få.
Och Linda, det där med en cc får nog vänta lite ;) Haha.

Nu blir det tvätta ansiktet med rosen-serien =) Och sen krypa ner i sängen. Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0