trött trött trött...

Det är precis vad jag är, trött! Och det kommer jag vara hela helgen. Ska ju som sagt tidigare jobba hela helgen. Är ledig på tisdag igen =)

Min fredag blir inte rockigare än en popcorn-skål och tv:n. Haha. Ska ju upp vid 4 till möran, och då får det bli tidigt i säng ikväll också. Är inte så trött än, men det kan bero på att jag sov ett tag när jag kom hem förut. Jag och Linda lyckades ju komma med kvart över 10 bussen hem. :) Sov faktiskt från halv 1 till nästan 3 =) Var inte fel alls och lägga sig brevid raringen den stunden, sover ju själv på nätterna så det var verkligen jätteskönt att få ligga brevid honom ett tag iaf ;P

Jag blir nog trött bara jag kommer i säng, blir nog inte så svårt att sova iaf.
Ska bara läsa ett par kapitel i 2:a delen av Eragon-serien =)

Nej , nu ska jag fortsätta tv-tittandet =) Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0