Update som jag lovat =)

Torsdagen började allt ståhej. Min lillebror skulle ju på sin bal och han skulle skjutsas och hämtas. Han hade haft en jättetrevlig kväll, men när dom skulle dansa så ringde han och sa att han ville hem Haha. Så söt så. Han var så stilig i kostym :) Han har blivit så himlans stor.

Fredagen var det avslutning, och och min bror var så fin så. Han slipper ju jättesten nu och börjar gymnasiet i höst.
Jag är så stolt över min lillebror!
Han följde med oss hem efter avslutningen och vi åt tacopaj, som älsklingen gjorde åt oss. <3 Fick besök av Camilla och efter en liten stund kom även Miss T och gjorde oss sällskap :) Blev ett par cider framför tv:n också. Körde hem Sebastian vid halv 12 eller något. :)

Lördagen var vi hem till Åsa och la familia, hade en suoertrevlig dag där. Alltid lika kul när man än åker dit. Men raringen var ju lite klumpig så han slog pannan i en krok som man haspar dörrar med så han fick ett fint jack där! Stackars honom ;) Nea och christian blev lite kompisar också, han tog ju med en äldre mobil till henne så hon kunde leka med istället för våra telefoner. Men vi glömde laddare så den får vi åka ner med någon dag :)

På lördag kväll blev det Afrika (Arvika) och Björn Rosenström. Christian körde åt Dennis och Robin så då följde jag med och tog ett par cider. :) Robin och jag stog och hoppade och sjöng så jag trodde jag skulle vara hes i flera dagar. (jag klarade mig ifrån det) Före vi gick in på Olsson’s brygga så var det en bil som backade rakt på en annan och fastnade med dragkroken. Jag skrattade så mycket så jag nästan kissade på mig. HAHA. Det var så otroligt kul och se när bilen satt fast i den andra.. Haha. Men jag kan inte tänka mig att det var så kul och backa in i den. Eller för den som ägde den skadade bilen. Men det verkade som om det löste sig.

Söndagen bar det av till Rut och Hilding i Skruvstad för att äta massa god mat. :) Rut vet hur man lagar mat hon :)
Vi var även där igår och bar lite vet, åt lite mat och pratade en himla massa, väldigt trevligt :)

Mitt i allt detta så har jag ju hunnit med och jobba också. Men denna vecka är en bra vecka, mån-tis jobb, ledig ons, jobb jors, ledig fre-lör och jobba söndag :) kan det blir bättre? =)

Men nu blir det mer skrivet ikväll. Adjö

My life would suck without You! <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0