beroendeframkallande

king är en jättekul sida, men det är nog beoendeframkallande.
Det finns ju så många spel att välja på ju :)

Veckan är till ända snart, och det känns ju kanske inte så himlans kul. Skolan imorgon igen. Usch vad fort helgen har gått, fast jag har haft tråkigt.

Ska skriva en svenska uppsats imorgon också, yääy vad kul, eller inte.

Kanske borde få iväg engelska uppgiften också?
Får nog ta och slita mig från spelandet en stund och göra det.

Älsklingen sover fortfarande han, stackarn <3
Kanske ska övertala honom att äta pizza dag :) Hihi, det blir nog inga problem :)


Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0