Ett nattinlägg =)

Sitter och börjar blir trött.. Älskling sover redan han, han var verkligen supertrött ju <3

Fast än är det lite tidigt att gå och lägga sig, vill ju inte vakna för tidigt. Jag börjar ju inte förens 15.20 =) Men jag ställde klockan på halv 9, så jag får något gjort här hemma innan jag åker, och sen börjar jag ju jättetidigt på onsdag så då är det bra om jag är trött imorgon kväll :)
Var det någon mer än jag som förstod vad jag skrev? :o Haha.

Jag har äntligen sagt upp bindningstiden på abbonemanget, så förhoppningsvis får jag en ny mobil nästa vecka :D Yääy =)

Nej nu blir det WoW en lite stund till innan jag kryper ner i sängen :)

Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0