Lista.

Nu är det dax för en sån där lista igen, snodde den av Åsa.

Tio första ! :

1. Första bästa kompis: Jag hade faktiskt två, Åsa och Linda
2. Första bil: hmm, har ingen.
3. Första kärlek: Oj, det minns jag nog inte.

4. Första husdjur: Hunden Carrie (familjens), Kaninen Långhoppa (egna) 
5. Första semester: Kusten med familjen.
6. Första jobb: Sommarjobb inom vården 
7. Första köpta skiva: Aqua's.
8. Första riktiga kärlek: Christian, för så här rätt har det inte känts med någon annan. 
9. Första piercing: Läppen
10. Första konsert: Har nog inte varit på konsert.

Fyra personer du kan berätta allt för !:

Nio senaste ! :

1. Alkoholdrycken: X-ider Pine/citrus
2. Filmen du såg: Return to the house on haunted hill
3. Ringda telefonsamtal: Mamma =)
4. Bubbelbadet: Oj det var längesen.  
5. Spelade cd: Blandnings-skivan i bilen.
6. Kyss: Imorse ;) 
7. Gången du grät: Ordentligt grät, så var det nog morfars beggravning i december.
8. Måltiden: Baguette med räkröra ;)
9. Skratt: På matte-lektionen förut ;)

Åtta har du någonsin ! :

1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
2. Blivit arresterad: Inte vad jag minns.
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Nja inte kär, men starkt attraherad.
4. Fastnat med blicken i någons urringning: Jag har säkert tittat, men inte fastnat.
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, tyvärr. :/
6. Haft ett one night stand: Njae, hmm.
7. Busringt till någon: O yes, vem har inte det?
8. Trillat omkull så någon ser dig: Ja herregud ja.

Sju ja eller nej ! :

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar: Ja
2. Kysst någon av samma kön: Ja
3. Haft sex med fler än fem personer: Nej
4. Testat droger: Ja. (Inget allvarligt, men aldrig mer)
5. Sökt till en dokusåpa: Nej
6. Gjort något olagligt: Ja
7. Spelat ett instrument: Ja

Sex saker jag gjort idag !:

1. Varit i skolan.
2. Pratat i telefon.
3. Druckit kaffe.
4. Gått en del.
5. Bokat om tvättiden.
6. Gjort läxor.


Fem favoritsaker utan inbördes ordning !:

1. Hunden Gina
2. Christian, min underbara <3
3. Åsa och Linda, pinglorna =)
4. Familjen, helt klart! Dit räknar jag även Helena, söstra mi! =)
5. Skaka rumpa med Therese :D

Therese, Christian, Mamma, Helena, Åsa och Linda. Oj, dom var visst fler än 4 =)
Fast alla dom kanske jag inte berättar allt för. 
Det finns nog saker som ingen av dom vet också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0