morrn morrn ;P

Tror ni att jag somnade efter grey's anatomy igår eller? Nej då, jag var för pigg. Så jag ställde mig och diskade.. :P Sen kom syrrans man hem vid kvart över 11, så då satt jag och pratade med honom till klockan var närmare halv 1. Sen blev det sängen, låg där en timme. Och sen vaknade Lilleman vid halv 2, gav honom en vällingflaska, sen somnade vi igen. Så jag är lite trött idag faktiskt, men jag får väl skylla mig själv när jag inte somnade i tid. Haha.

Hoppas syrran får komma hem idag, för då sover jag nog hemma och åker till skolan imorgon. :) Blir iaf svenskan gjord :) Ska lämna in reflektion om "Jantelagen" och en uppsats =) Och om inte syrran kommer hem så blir det inte många knop gjorda. Iaf inte när det gäller skolan. :P Men det blir nog full rulle ändå :) Mini kommer hålla mig sysselsatt iaf. :) Haha.

Nej om jag ska vila en timme? Så jag orkar med dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0