Oj vad jag vill sova. ;P

Nu bär det snart av mot ica, och sen hem till syrran. Som jag skrev förut så blir det att vi sover där under veckan. Så lilleman får sova ordentligt. Men det kommer bli tomt att inte sova brevid raring på morgon. :( Men vi ses ju på eftermiddagarna innan han åker till jobbet. :)

Hämtade Yusuf vid 14, och när vi kom hem så gick vi direkt till lekparken. Bäst och passa på när det är fint väder. =) Skulle egentligen tagit lite kort, men jag hade ju ingen kamera med mig ut ju. Så det får bli lite kort-tagning imorgon istället. Får hoppas att det fina vädret håller i sig. =)

Har äntligen fått beställa min telefon så förhoppningsvis kommer den senast fredag. Gud vad härligt! Äntligen en ordentlig telefon, hoppas jag! :D Man kan ju inte bli annat än nöjd med märket Sony Ericsson.

Nej nu är det dax för blöjbyte, sen klä på oss och börja våran färd till järpegatan. Får se om det finns internet hemma hos dom, annars nås jag ju såklart på mobilen.


Adios gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0